torstai 26. helmikuuta 2015

HV eli Hyvää Viikonloppua vai..

Mun kalenterist huolet pois, heei mitä mulla huomenna ois?

Ihan uteliaisuudesta... Mitä sä ajattelisit kun sulle sanotaan, et oot parhain vaihtoehto niille just nyt, mut jossain on olemassa parempi? Thanks a lot mate. Olo on muutenkii niin helvetin arvostettu, että kiva kuulla vielä sultakin kuin fiksu oon tai miten korvaamaton.

Onnekseni joku joskus sanoi ettei pidä rakentaa itseään ja omaa hyvinvointiaan toisen ihmisen tai toisten ihmisten varaan. Vaikka suuresti toinen vaikuttaakin niin nykyään pysyn pystyssä ihan omillakin jaloilla. Välillä kyllä tulee kadotettua itsensä ja unohdettua, että osaa arvostaa itse itseään. Tällä hetkellä en tiiä oonko kadoksissa ja unohtanut vai just päinvastoin, mut olo on hyvä. Veikee. Vahva. Ja innostunut, koska tättärää muutto on taas edessä. Voisin vannoa, et tosta kodista mua ei sit saa pois kulumallakaa. Mut kahtoo nyt... Ties vaikka päättäisinki lähtee ulkomaille. Who will know what tomorrow brings?

Meillä oli myös kivat ystävänpäivä/synttäri/vuosipäiväjuhlat hyvällä porukalla.


Itse päivänsankari

Tykkäsin eniten näistä ihanista tilannekuvista

Tää oli pehmee ilmestys
Ei lisättävää.
Ei, se ei ole uniikki. Tai on se meidän jengin.




Oikeesti.. Voi poika parkaa.

:D
Että semmoset juhlat. Oli hyvät, vois vaikka uusia joskus. Nyt mä lähden pakkaamaan lisää, koska naapurin mummot on kahvittelemassa joten voin hyvin häiritä musiikillani ja kolinalla heidän herkkää rentoutushetkeään. Loove yaa.


Täs tää raggarinaapuri moi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti