lauantai 1. maaliskuuta 2014

Helteinen helmikuu

Missä on kaikki kivat asunnot? Olis ihan jees päästä asettumaan, sisustamaan ja semmosta... Liian kallis, väärä sijainti tai "luottotiedot tarkistetaan/oltava kunnossa", masentavaa. Tosin itse olen sotkuni kehittänyt, joten my bad. Mutta niin, eiköhän se tästä vielä. Piiikkuhiljaa niin hyvää tulee, eikös?
Alettiin muute tekemisen puutteessa viherpeukaloiks, kasvatettiin rintakarvojen tilalle poronjäkälää, päähän pari herkkutattia ja aivoista tuli sinappista kurpitsapikkelsiä. Eh heh hee... Niin siis laitettiin kasvamaan kahdenlaista salaattia, basilikaa, kirkikkatomaattia, ruohosipulia ja pinaattia. Plus vielä ois itämässä pari paprikan alkua ja chiliäkin olis tarkoitus laittaa kunhan saa aikaiseksi. Et omnomnom ja semi hippeilyy.




Oon myös leiponu mokkapaloja viime aikoina enemmän kuin laki sallii, lojunnu sohvalla, katsonu Grimmiä sekä Heroesia (This is England, Skins, Misfits ja Vikings kun tuli jo tsekattua) lisäksi oon hoidellut asioita eteenpäin, nähnyt sukulaisia, rälläillyt autoilla, keilannut (hävisin) ja juonut muutaman alkoholipitoisen juoman plus pelannut monopolia (olin kännissä ja voitin, hoho) että siis tuommoista. Ainiin, käväisin myös ääslinnassa... Eipä oikein mtn uutta ellei vaan pahempaa. Tajusin ainakin ettei ole sinne ikävä kyl yhtään. Korkeintaan muutamaa hyvää tyyppiä sieltä kaipaa. Mut muuten se kusikylä on liian pieni suhteessa siihen kuin monta "ylihienoa ja upeaa" persoonaa siel majailee. Rakkaita terveisiä joo vaan niille yhteiskunnan eliittihenkilöille, ootte hienoja ihmisiä. Joo-o. Ja kyllä, olen itse paraskin puhumaan. Olenhan vain yksinkertaisesti parempi, älooäl. Ja oon miä tosiaa
ottanu kuviakin. Kiitos iskälle ja mummolle uudesta luurista, hihh.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti