torstai 25. joulukuuta 2014

Jouluja, jouluja kaikkialla

Hyviä sellaisia, teillekkin. Kadun tosi paljon etten mennyt kauppaan ennen yhdeksää vaikka olin niin menossa, koska nyt miulla on semmonen tissuttelumoodi. Oon yksin kotona tai siis kisun kanssa kaksin ja siivosin koko asunnon lattiasta kattoon. Kävin kolmessa eri paikassa sukkuloimassa ja söin ihan liikaa (niinkuin eilenkin), mut ehkä tämä kuinyhdeksännelläkuullaraskaana -vuori, jota myös mahaksi kutsutaan, tästä ens jouluun mennessä laskeutuu. Miä taidan mennä syömään vähän lisää.. nomsnoms porsaita äidin oomme kaikki jepajee...
Elsi meidän pikku prinsessa osas posee
Vanhoja venäläisiä joulukoristeita ah
Miä en tiedä miksi, mut miun oli _pakko_ saada tämä tädiltä itelleni

"mut opetettii elää koodin mukaa nii et kaikest joutuu vastuuseen jos turhaan jotain lupailtiin
mä en haluu pahaa kellekkään vaan elää maailmaani kourallinen ihmisii ympäril on mun taivaani
mä nään näitä asioita mitä kukaan ei oo nähnytkään
mä oon, missä kukaan muu ei oo ikinä käynytkään tänään todellisuus on vaan liian masentavaa

mä jään tähän maailmaan koska tääl on kaikki parempaa"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti