perjantai 19. joulukuuta 2014

Ne on harmaat niinku sun elämä

 Onpahan vähän ristiriitainen olo. Oon ihan loistotuulella kun loma alkoi tänään, mut jotain puuttuu. Vanhan "ystävät" laittaa viestiä, et nyt olis sitä ja tätä tarjolla. Tekis mieli vastata, et pitäkää vittu hyvänänne ne paskat ja tappakaa ittenne. Mut enpä kehtaa. Plus en halua vastata mitään. En halua pitää yhteyttä, en kertoa että ei kiinnosta. Voi näitä kummituksia. Missä kaikki normaalit ihmiset ja normaali tekeminen. Ehkä pitäis antautuu positiiviselle fiilikselle välittämättä mitä muut puhuu. Antaa palaa vaan.

Meille on muuten tullut kittycat!! Se on niinku tän vuoden positiivisin event. Siis sen lisäks, että on tuo mieheke olemassa. Nyt on vaavikin. Oon niin "tuituitui ihihii söpösöpö" Onpahan jotain muutakin sisältöö elämäs nyt. Saan huolehtia toisesta pienestä olennosta itseni lisäksi.

Lisäks etsin omaa asuntoa. Yksiötä, jota ei tunnu ilmaantuvan. Sen pitää kyllä olla semmonen "instant love" -kämppä et muutan, koska oon tarpeeks usein asunu semmoisin puoliks kivois rähjis, joita oon kuitenkin vihannu. Pitänee jatkaa tätä vuoristorataa ja kahtoo mihin tää vie. Onneks on Elsi Kissi Sissi ja mies ja loma.
Moi miä oon Elsi
MItä sä teet ku kuuluu tommonen räps -ääni?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti