keskiviikko 25. toukokuuta 2016

26.5 Ykspäivä, kakspäivä ja kolmattakaan ei jaksais, mut valmistun artesaaniks torstaina.

Mä oon edelleen menettäny mun kirjoittamisen taidon eikä oikein oo inspistäkään ollut vaikka tehny mieli jo pidemmän aikaa purkaa vähän niinkuin kaikkea. Liian isoja ja pieniä asioita. Mut ihan vitun paljon on tapahtunut ja ollut tapahtumatta täs, että huhhuh vaan. Mut jospa kerron niistä joskus muulloin kun viideltä keskiviikko aamuna. Ehkä.
-----
Sekasin sekasin sekasin
Sekasin sekasin sekasin
Sekasin sekasin sekasin
Sekotan itteni toisiin, miten sen myöntää voisin
Pois luotaan työntää voisin, tai turpaan lyödä voisin
Niin vois tehdä monet, mul on korkeet tolet siihen mikä mä olen
Kusetan itelle meret ja joet, kun normielämä on niin bore
Stoorit sä uskot niihin, se vois olla totta jos must ois kiinni
Ei se niin aina oo, ei se kuitenkaa meidän taivas oo
Joten turhaan ne vaivatkoon, sä vaa sekotit pakan taas huolella 
Etin vapaata paikkaa mun sydämeltä ja suonelta, hyvää huomenta
 
Teen päinvastoin kuin käsketään, mun pää on mun, se on mun
Pelkään että se räjähtää, et sieltä kuuluu yhtäkkii pum pum
Ja pääni sekotin, mun pääni sekotin, mun pääni sekotin-tin
Yksinään ulos menin, ajatuksii pakenin
Puiston penkiltä painajaisiin yöllä heräsin

Jotenkin tän ennusti Weberin Max: Jos toisel on yks, mun pitää saada kaks
Vaik tajuttiin jo muksusta, ettei tarvita mihinkää enempää luksusta
Talous on tättähäärää ja maailma pyörii ku väkkärä
Eipä kumma siis, et aivokäyrä on muodoltaan kiero käkkärä
On sekasin speksit, safka ja seksi, vaan huumeet tekee onnelliseksi

Teen päinvastoin kuin käsketään, mun pää on mun, se on mun
Pelkään että se räjähtää, et sieltä kuuluu yhtäkkii pum pum
Ja pääni sekotin, mun pääni sekotin, mun pääni sekotin-tin
Yksinään ulos menin, ajatuksii pakenin
Puiston penkiltä painajaisiin yöllä heräsin

Sekasin sekasin sekasin
Sekasi sekasin sekasin
Sekasin sekasin sekasin

Kaikki nuoret tyypit on sekasin, ja vanhat on vielä enemmän
Anna aivojen lepää ja mieltä kevennä, maailma on hullujen tekemä
Ei oo pää mitää oppinu käyttää, tää on just sitä miltä tää näyttää
Ku märkä on ruuti ni muudi on enemmän hyrrä ku Rubikin kuutio
Kuka haluu olla kunnos, kuka haluu olla tylsä
Ootsä puoliksi täynnä vai puoliksi tyhjä, ketää ei kiinnosta yhtää
Mitä asiaa mul on tänne, unelmat pulloon ja kierrätän ne
Vanupuikko jo liian syvällä, huono olo mut sillee hyvällä

Ja pääni sekotin, mun pääni sekotin, mun pääni sekotin-tin
Yksinään ulos menin, ajatuksii pakenin
Puiston penkiltä painajaisiin yöllä heräsin

Sekasin sekasin sekasin
Sekasi sekasin sekasin
Sekasin sekasin sekasin
-----

"Too ill to sleep. Too tired to stay awake, but the sickness is on its way. Sweat, chills, nausea. Pain and craving. A need like nothing else I've ever known will soon take hold of me. It's on its way."

And the reasons? There are no reasons. Who needs reasons when you've got heroin?"

"This was to be my final hit, but let's be clear about this. There's final hits and FINAL hits. What kind was this to be?"
"ei nämä onneliset päivät saa päättyä koskaan
ei nämä onneliset päivät jätä meitä milloinkaan hei
"

<3
Rakkautta. Ehdotonta.
Näin iloinen kaveri oli miun miniloman seurana vajaat kolme päivää ja ai että, tahdon saada tämmösen ultimateherrasmiehen elämääni useamminkin <3
Ei me kumpikaa oikein innostuttu tosta uimisesta...


Mä en tiedä mihin tästä.
"Choose rotting away at the end of it all, pissing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked up brats you spawned to replace yourselves. Choose your future. Choose life... But why would I want to do a thing like that? I chose not to choose life. I chose somethin' else. "

Joo joku on tainnut katsoa Trainspottingin vasta uudelleen ja hurahtaa vähän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti